Nu ook Whats-app en live chat voor ondernemers met gemeente Utrecht

Vanaf nu kunt u als ondernemer ook via Whats-app of chat met de gemeente Utrecht contact opnemen. Om Utrechtse ondernemers beter van dienst te zijn en het makkelijker te maken om contact met de gemeente op te nemen heeft de gemeente Utrecht een speciaal nummer voor ondernemers in het leven geroepen. Utrecht is een ondernemende stad. De gemeente Utrecht vindt het belangrijk om ondernemers goed van dienst te zijn. Daarom riep de gemeente Utrecht dit voorjaar ondernemers op ideeën te delen ter verbetering van de gemeentelijke dienstverlening aan ondernemers. Het idee Whats-app voor ondernemers is nu uitgevoerd. En meer!

Whats-app:
06 220 98 478

Live Chat
Voor ondernemers die graag live willen chatten met de gemeente is er op de website:www.utrecht.nl/ondernemen ook een chatfunctie toegevoegd.

Bellen met de gemeente
Ondernemers die liever met de gemeente Utrecht willen bellen kunnen via 14 030 in het keuzemenu contact met de gemeente opnemen door te kiezen voor ‘ondernemers’.
Op deze manier komen zij sneller in contact met het Klantcontactcentrum en via hen met de juiste afdeling.

Dit nieuwe aanbod in de dienstverlening aan ondernemers, test de gemeente Utrecht een half jaar. Ze bekijken of het voorziet in uw behoefte.

Slim Melden Utrecht App
Wist u dat de gemeente Utrecht nu ook een App heeft waarmee u snel een melding kunt doen van iets wat kapot, vies of onveilig is? Slim Melden Utrecht kunt u downloaden in de Google Play Store of via de App store.

Heeft u nog meer ideeën om de dienstverlening te verbeteren. Laat het de gemeente Utrecht weten via Whats-app, chat, e-mail of telefoon of deel uw verhaal via datkanbeter@utrecht.nl 

Door | 06-10-2018 | Regionaal Nieuws | 0 reacties
Deel dit verhaal, kies je platform!
Share

Over de schrijver:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.