“Bouwen aan een sterk merk: gratis canvas”

Mooie opdrachten en zelfs genomineerd tot Utrechts ondernemer van het jaar 2015… deze successen van de CommunicatieArchitect zijn het beste bewijs dat Nanda Idink doet wat zij belooft: een merk sterker op de kaart zetten.

“Ik heb 20 jaar gewerkt bij diverse grote internationale bedrijven en reclamebureaus en vele jaren in het buitenland gewoond. Mijn brede kennis van Branding en Marketingcommunicatie -ook voor MKB- zet ik in voor het bouwen van merken”, zegt Nanda Idink.
Mocht je plannen hebben om ook het buitenland te verkennen, zij kan je adviseren over de cultuurverschillen en eventuele aanscherpingen in je boodschap. “Belangrijk is bewustwording over de lokale verschillen in andere landen: lokaliseren van een campagne is dan ook veel meer dan een vertaling. “Think globally, act locally”, vult Nanda aan.

Dat Utrecht zich richt op Duitsland is nieuw voor haar. Met de uitreiking van de eerste Duitsland Business Award Utrecht is het startschot gegeven voor het initiatief ‘Utrecht naar Duitsland’, waarvan MKB-Utrecht partner is. Doel van het initiatief is om Utrechtse ondernemers te enthousiasmeren voor zaken doen op de Duitse markt en om hen, door een netwerk van Utrechtse Duitsland specialisten, van praktisch advies te voorzien.
“MKB-Utrecht levert mij belangrijke resource en is een interessante partij voor mijn netwerk. Deze zomer oriënteer ik mij op nieuwe stappen voor de toekomst. Dan kan ik goed gebruik maken van het netwerk dat MKB-Utrecht biedt.”

De CommunicatieArchitect kan ingeschakeld worden voor strategie en merkpositionering, het uitvoeren en begeleiden van projecten, het begeleiden van een bureaupitch of advisering. Ben je als bedrijf bezig met een vestiging in het buitenland? Of werk je bij een buitenlandse onderneming in Nederland? Ga dan in op het aanbod van de CommunicatieArchitect om gezamenlijk een kop koffie te drinken. Zie: http://www.communicatiearchitect.com/home

De CommunicatieArchitect heeft de tool ‘CommunicatieHuis canvas’ ontwikkeld dat helpt met het bouwen aan een sterk merk; zie: http://www.communicatiearchitect.com/communicatiehuis/

Door | 15-04-2016 | Regionaal Nieuws | 0 reacties
Deel dit verhaal, kies je platform!
Share

Over de schrijver:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *